13:53:17

Måndag igen och andra veckan i skolan.

allmänt / 2010-08-30

Hellu! Nu har jag slutat skolan, en timme tidigare är aldrig fel! Nu sitter jag och väntar på spårvagnen och lyssnar på Oskar Linnros, de blev faktiskt lite soligt idag ändå fast man inte trodde de i morse, ååå va stressigt de blev när jag skulle till skolan! Ville verkligen inte gå upp, va helt död efter träningslägret! Men jag kom iväg mammi fick köra mig till tåget hehe :D Igår när jag kom hem fick jag reda på att i helgen så hade pappas chef ring honom om att idag så ska han åka till Belgien igen i 3 veckor, fan va gött att bara kunna åka iväg i några veckor och ändå jobba och få pengar, hade verkligen inte varit fel kan jag säga! Ne nu börjar jag få allt för ont k huvudet, en kvart kvar på tåget byebye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin