00:59:47

älskar vädret!

allmänt / 2010-04-12

åååå idag va de så himla varmt och skönt igen :D jag har suttit i solen hela dagen, förutom att jag har letat efter en iphone på internet. jag sa ju att jag hade hittat en, men den jäveln försökte blåsa mig, så när jag sa att vi kunde betala via payson så ville han inte längre och sluta svara när han redan hade sakt att den va min! men nu har jag hittat en annan :D, han värkar lite bättre faktiskt! får hoppas att han inte är likadan bara!

nu hela kvällen har jag suttit med mitt so arbete om world trade center, ganska roligt faktiskt men de är jobbigt när man måste bli klar med det så fort! men men de går la bra förutom att jag har tusen andra saker jag borde ha gjort på lovet, de är nu man ångrar  att man har varit så slapp...  nu ska jag sova ska upp kl 8 till skolan ju... pussss!


nikki vill med sola och bli brun!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin