00:37:17

mycket att göra!

allmänt / 2009-09-13

hejsan :)
nu va de längesen jag skrev, nästan en vecka sedan :O. jag har haft så mycket i allt skolan, innebandyn mer innebandy och innebandy! jag vet inte om jag orkar distriktslaget.. de är 30 st kvar och 10 st ska bort. just nu känner jag att de är as mycket hela hela tiden! nu i 3 veckor kommer jag ha hela helgerna fulla från fredag till söndag och sedan träning måndag tisdag ledig onsdag träning torsdag och den träningsläger/cup/match på helgerna. jag får ingen fridtid!

i helgen har de varti cup med div 3 de gick la sådär tycker jag, jag har varti as dålig hela helgen tumme upp på de (y) så div 2 damerna gick vidare till semifinal så dom spelar imon så jag ska åka och kolla på de :D.

denna cupen är lixom as liten, den är lixom bara över en helg. och jag fattar inte varför folk från prag och från danmark och sånt kommer hit.. den är ju bara övern en helg och de är inte så himla många lag så man vill åka en buss resa på 16 timmar för att komma hit!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin