15:40:41

1 september

allmänt / 2009-09-01

hejsan :)
jag är fortfarande lite små sjuk, men de går över för jag hoppas! jag va iallafall i skolan idag för att annars hade nog mamma sakt att jag inte fick spela matchen som jag har idag med innebandyn :) det är en tränings match men ändå jag vill spela :D!  idag är de förste september och de betyder att lisa van ginhoven fyller år idag grattis :D! nu har mitt comviq kort äntigen kommit! men mobilen har fortfarande inte kommit så jag får la vänta på den i några dagen med :P

idag så har jag varit i skolan börja 09.20 och sluta 13.50, jag älskar tisdagar :D!annars så händer de inte så mycket förutom att jag ska spela match :) sen när jag kommer hem så är jag la trött, så kommer jag ducsha och sen sätta mig vid datan ;)

pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin