19:22:39

laddad för träning ...

allmänt / 2009-10-15

hejsan!
nu är de tordag och de betyder att jag ska åka och träna kl halv 9 som vanligt. igår va jag skit sur på kvällen för att min mobil inte funka till mitt sim-kort men nu har jag kommit på de :D så här va de

jag kunde skicka sms
jag kunde inte ta imon sms på min mobil
jag kunde inte ta imon sms på malins mobil samma modell.
malin kunde ta imon sms i min mobil
jag kan ta imot sms på en annan mobil.


vad var fel?

jo haha! jag ringde till comviq och frågade vad som va fel och förklarade allt. hon sa att de formodlingen va något fel på min mobil trodde hon, ochså sa hon att jag kanske hade för mycket sms inne på min sms lista.
och så var de!!!! jag hade för mykcet sms i inkorgen 2000 sms jobbigt jobbigt jag hade varit sur i onördan haha!

imon är de helg kanske bär av till partille på lördag får se om de bli nåt pusshej alla hoppas ni får en rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin