23:45:50

helgen!

allmänt / 2009-11-23

hejjhoppp! nu är de måndag och jag har varit på läger hela helgen så de har inte blivit någon uppdatering als. de va ett träningsläger med stadslaget mycket träningar och ja jag va ganska trött när jag kom hem :P!

fredag: va där kl 06 packa upp, träna!
lördag: gå upp kl 07.30 äta, träna kl 09.00-11.00 äta, träna kl 16.30-18.30, äta. andra saker!
söndag: gå upp 07.30, äta , träna 08,30-10.00, äta, tränings match kl 13.00-15.00 !

lite tur va de faktisk att de regna ute för vi slapp göra fys och sånt ute :D! men vi för göra de inne sen så de slapp vi inte :( min benhinna mår inte så och jag har sko skav efter helgen men inte farligt als :D!

ny vecka och en massa saker att göra prov läxor & innebandy!
idag tog jag sprutan mot svin influensan, de gjorde inte ont när jag tog den faktiskt, jag va hur rädd som helst innan, för alla säger att den gjorde as ont och folk har svimmat och grejer. innan så fick jag ju lite smått panik när sandra kommer ut och får lägga sig i ett "vilrum" för hon blev svimfärdig. då blev jag helt yr jag trodde jag skulle svimma :S

de gjorde inte ont als att ta den, de sticker bara till pytte lite och jag kände ingenting sen direkt efter, men nu på kvällen kommer de. jag har ont i huvudet och mår illa lite smått yt med, men de går över efter några dagar!

den är värd att ta de är värre att ha svinis kan jag tänka mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin