17:36:51

julen är över!

allmänt / 2009-12-28

Nu är julen över, lite skönt tycker jag faktisk att de är. nu är de bara nyår som återstår vet inte riktigt hur de blir med de,kom lite saker imellan vet inte vad jag mer ska säga man kan inte vara en favorit hos alla om man säger så.


Nu är jag hemma iallafall ingen träning idag, jag ska faktiskt inte göra någonting bara vara hemma! va en sväng i allum förut tänkte jag kunde hitta något fint till nyår, men de va så himla mycket folkt orkade inte gå als länge, åker in på onsdag eller torsdag får hoppas att jag hittar någonting, jag har ingen stor lust för nyår får se hur mycket jag orkar lägga ner på kläder :P


Imon bli ingen rolig dag als! kl 10.30 så är de begravning för morfar, ucchh! jag hatar verkligen begravningar specigellt när de är någon man tycker om. Men detta måste man ju också göra de hör till.
sen på kvällen har jag match med distriktslaget får se om jag orkar de efter begravningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin