23:06:07

Tisdag :)

shopping / 2009-08-12



nu har innebandyn börjat igen :D känner mig mer sugen för att spela nu när första inne träningen har varit. de har blivigt lite ändringar med lag och så. F93 kommer inte att finnas längre för att de är för lite med spelare,  så alla som spela med 93 laget går upp till div 3, och utv laget som då spela med F92, vi kommer gå upp till dam juniorer F90 :)  så idag första träningen så gick de faktiskt förvånande bra. vi börja träna 7 till halv 9 med div 3, men så behövde dom folk så jag fick hoppa in och träna en träning till, men lite jobbigt va de att börja träna i 3 timmar när jag har varit lite små dålig i sommar, men fotbollen började för någon vecka sedan så jag har spelat match och tränat där så lite duktig har jag varit :P, men efter prag har jag varit sjuk till och från med ont i halsen och förkylld. 

för övrigt idag har jag varit i stan :) jag skulle egentligen köpa något att ha på mig tilll ördag då de blir först till louise och sen till floda. men jag hitta ingen speciellt men jag hitta en tunika som jag knyter upp för att den va lite lång :P också hitta jag en keps vanlig svart, den på bilden är matt de är inte den jag köpte den va vanlig svart men hitta inte den på sidan :P funderar faktisk på att köpa denna svarta som är på bilden, den är lite snyggare faktiskt när den är matt :)

 

Kommentarer
Anonym

svar: håll utkik ikväll och imorgon. ska försöka klämma in ;)



nu är även en ny bild upplagd på mig, lämna gärna en kommentar! :)



hoppas allt är bra med dig, kram! :)

2009-08-13 @ 13:48:50
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Anonym

nu finns photoshop-tipset uppe på min blogg :)

du får gärna säga vad du vill lära dig och om du lyckades med det jag hade lagt upp osv :)



kram ! :)

2009-08-13 @ 19:45:07
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin