23:15:24

snart helg!

/ 2009-08-27

hejsan :)
igår fick jag min present av mina syskon :D , de blev jeans skortan från monki :) tack så mycket!  idag har jag varit i skolan sen kl 8 till kl 3. hur seg dag som helst! utan tvek den tråkigaste med! vi har på morgonen 2 timmar och 20 matte/teknik/no och sen efter lunch har vi ett till sånt pass men att de är lite kortare! hur segt är inte de då :O! sen har vi idrott och språk med... 

idag efter skolan va jag med emma rosell :) jag skulle spela match i fotbollen sen så emma kolla på den. de blev 2-2. lite segt faktiskt ! vi skulle kunna vinna helt klart!  när jag kom hem har jag duschat och suttit vid datan och lite så ;)
nu ska jag gå och lägga min snart för jag är hur trött som helst verkligen, kommer aldrig orka upp kl 7 annars :P!


här är jeans skortan jag fick av malin och emma :) och en stickad tröja som jag fick av min älsklings emma <3

pussspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin