15:29:12

måndag!

/ 2009-08-03

hejjjsan :D!
super igår börja fotbollen så jag har börjat röra på mig lite :D , idag kom emma hem från almön så jag ska vara lite trevlig och vara med henne idag :D!  vet inte riktigt vad vi ska göra, ska försöka att övertala henne att åka och ta en fika i stan på något mysigt ställe :) idag för övrikgt har jag ätit thai mat, jag åt kycklingspett med jordnötssås och ris med lite grönsaker, de va skit gott faktiskt såsen smaka as gott de kan jag rekomendera att köpa :D!

idag skulle jag igentligen på lotta på liseberg men eftersom de va sånt piss väder så hoppa vi de idag ;D min kamera laddare har ochså gått i krasch så att jag har ingen kamera för än jag köper en ny laddare segt! 

jag vet inte vad som är med mig, jag är bara shopping sugen hela tiden, ganska bra men jag slösar så mycket penger, jag menar jag har bara 1000 i månaden så de gå ju typ åt till kläder och mat hahah (a).


btw jag fyller år om 2 veckor och 6 dagar wiihoooo :D !  jag kommer få en moppe och moppe kort, så de blev inget objektiv som jag trodde :( , jag ska önska mig pengar så jag kan köpa mig ett (y)

pusshejjjj !

Kommentarer
Anonym

joo de va första inne träningn igår ;D

2009-08-12 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin