23:04:25

lördag :)!

shopping / 2009-08-29

hejsan !
nu är de dax igen med distriktslags uttagningarna, så denna helgen har jag tillbringat till att spela innebandy (: nu kommer typ halva gruppen försvinna vilket är typ 25 tjejer.. antingen kommer man med i de utagna laget eller i reserver eller så åker man ut. får hoppas på de bästa. just nu är de inte så himla kul när vi inte tränar så ofta och spelar tränings matcher när man inte riktigt känner dom i laget och så.

så idag gick jag upp typ halv 9 för att sedan börja träna kl 10 till 12 i pixbo. jag klantar alltid till mig på övningarna men sen när vi spelar "match" i slutet så går de alltid så himla mycket bättre! får hoppas på att de går bättre imon då vi ska träna i 3 timmar... jag kommer ju vara död i slutet när vi ska köra massa fys och bajs också ;)

jag kom hem vi 1 tiden så duscha jag och åt lite mat, sen skulle jag in till willys för att möta emma så skulle vi kika lite i allum :) emma hitta ingenting som hon hade bestämt sig för at köpa, medans jag inte hade planerat att köpa nåt så hitta jag mig en t-shirt och hårspray :)

så imon ska jag upp vid 7 för att sedan åka med anna till nästa träning som är i 3 timmar imon... annars så händer de inte så mycket imon :P jag kommer la vara död på dagen så att jag inte kommer orka att göra någonting :P, så jag kommer säkert vara död i skolan på måndag också xD!

t-shirt från MQ 149 kr (fick 20% rabbat för att någon kletat smink på)
hårspray d'fi från bellbox

 


pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin